7 класи ПСИХОЛОГІЯ

Заняття №3 

Тема: "Комунікація без конфліктів"
Мета:

  • Розвинути в учнів вміння конструктивної комунікації;
  • Навчити уникати конфліктів у спілкуванні;
  • Ознайомити учнів із техніками активного слухання та ненасильницького спілкування.
Перегляньте відео:

Інтерактивна вправа: "Ситуації без конфліктів" 

📝 Опис завдання:

  • У файлі доступні три ситуації:
    1. Друг випадково зламав вашу річ.
    2. Однокласник перебиває вас, коли ви говорите.
    3. Хтось у груповій роботі нічого не робить, а ви не знаєте, як про це сказати.

💡 Завдання для учнів:

  1. Оберіть одну ситуацію.
  2. Напишіть відповідь, як ви б її вирішили, використовуючи "Я-повідомлення".
    • Наприклад: "Мені важливо, щоб ти дослухав мене до кінця, бо я хочу висловити свою думку. Давай домовимося, що не перебиватимемо одне одного."

Домашнє завдання:

  1. Виберіть ситуацію, коли вам було складно уникнути конфлікту, і подумайте, як ви могли б вирішити її інакше.
  2. Напишіть про це невелике есе (5-7 речень) і надішліть до наступного заняття.

 ЗАНЯТТЯ №2 

ТЕМА Повага до себе та інших.

(Формат асинхронного навчання)

Мета:

  • Розвивати навички усвідомлення та прийняття власних почуттів, потреб, сильних сторін.
  • Формувати ціннісне ставлення до себе та оточення, розуміння важливості взаємної поваги.
  • Виховувати толерантність, емпатію та відповідальність у міжособистісних стосунках.

Завдання 1: "Моє дерево поваги" 

ВАМ потрібно створити "Дерево поваги".

  1. Накресліть або уявіть дерево.
    • Коріння — це ваші цінності (наприклад, чесність, доброта, відповідальність).
    • Стовбур — ваші сильні сторони (те, що допомагає вам долати труднощі).
    • Листя — це ваші дії, що показують повагу до себе та інших (наприклад, підтримка друга, чесне виконання завдань).
  2. Заповніть дерево своїми думками. Можна малювати на аркуші, а можна створити цифрову версію у будь-якому зручному інструменті (наприклад, Canva).
  3. Надішліть роботу у зручний форматі (фото, PDF).

 Завдання 2: Перегляд відео 

 перегляньте коротке мотиваційне відео (https://www.youtube.com/watch?v=lTf_eTNipKk


дайте відповіді на такі зпитання:

  • Що вас найбільше вразило у цьому відео?
  • Як ви можете застосувати побачене у власному житті?

. Завдання 3: Ситуаційна вправа "Що я можу зробити?" 

Ознайомтеся із двома ситуаціями:

  • "Ваш однокласник помилився на уроці, і кілька учнів почали сміятися. Як би ви вчинили?"
  • "Ви відчуваєте, що вас не слухають під час групового обговорення. Що ви зробите?"

Напишіть свої відповіді або зніміть коротке відео з думками.


 Рефлексія: "Мій день поваги" 

Подуматйте, як ви могли б прожити "день поваги" (до себе і до інших).

  • Хто брав би участь у вашому дні?
  • Які дії ви б виконували, щоб проявити повагу?
  • Яке б почуття залишилося наприкінці дня?

Напишіть коротке есе (5-7 речень) або створять голосове повідомлення.


ДЯКУЮ ЗА ЗАНЯТТЯ. ВСІ ВІДПОВІДІ НАДСИЛАЙТЕ МЕНІ В ВАЙБЕР

Коментарі